Οι on line κρατήσεις πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 12 ώρες πριν την επιθυμητή ώρα παραλαβής.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε νωρίτερα για μια κράτηση (από τις 12 ώρες που απαιτεί το on line αίτημα), απαιτείται τηλεφωνική κράτηση τουλάχιστον 2 ώρες πριν την επιθυμητή ώρα παραλαβής.
Μετά την αποστολή του αιτήματος σας κράτησης διαδρομής μέσω του site, θα πρέπει να σας επιβεβαιώσουμε την κράτηση με mail ή/και τηλεφωνικά ώστε αυτή να ισχύει.
Με την επιβεβαίωση της κράτησης (τηλεφωνική ή on line) θα λάβετε και τα στοιχεία οχήματος και οδηγού για την παραλαβή καθώς και άλλες πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών.
Η όποια ακύρωση κράτησης διαδρομής θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 6 ώρες πριν την ορισμένη ώρα παραλαβής. Σε διαφορετική περίπτωση η διαδρομή θα χρεώνεται κανονικά σαν να πραγματοποιήθηκε.
Στις αφίξεις αεροδρομίου δεν χρεώνεται η αναμονή για έως μια ώρα καθυστέρηση από την αναμενόμενη ώρα άφιξης που έχει δοθεί (δεν λογίζεται ως καθυστέρηση η καθυστέρηση πτήσεων που έχει ανακοινωθεί εγκαίρως, δηλαδή αρκετή ώρα πριν την αναχώρηση της πτήσης, ή on line μέσω του Athens International Airport (AIA) portal ή των portals των αεροπορικών εταιρειών. Μετά το πέρας των περιθωρίων χρόνου όπως περιγράφονται σε αυτήν την παράγραφο, χρεώνεται πέραν της προκαθορισμένης τιμής και η χρέωση αναμονής υπολογισμένη από το πρώτο λεπτό της καθυστέρησης.
Στις αναχωρήσεις, από οικία ή εργασιακό χώρο, δεν χρεώνεται αναμονή για τα πρώτα είκοσι λεπτά μετά την ώρα της προγραμματισμένης παραλαβής. Μετά το πέρας των περιθωρίων χρόνου όπως περιγράφονται σε αυτήν την παράγραφο, χρεώνεται πέραν της προκαθορισμένης τιμής και η χρέωση αναμονής υπολογισμένη από το πρώτο λεπτό της καθυστέρησης.
Οι επιβάτες/πελάτες είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε φθορά προκαλέσουν, με δική τους υπαιτιότητα, στο όχημα που τους μεταφέρει και θα κληθούν να αποζημιώσουν τον οδηγό ή την εταιρεία για το συγκεκριμένο κόστος.
Προσωπικά στοιχεία που μας παρέχουν οι πελάτες για την κράτηση της διαδρομής, μέσω mail ή τηλεφώνου, όπως διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή φυσική διεύθυνση, αριθμό κινητού κτλ, χρησιμοποιούνται από εμάς μόνο για επικοινωνία μαζί τους στα πλαίσια εξυπηρέτησης της κράτησης και δεν δίνονται σε τρίτους. Στοιχεία πιστωτικών καρτών που δίνονται από τους πελάτες για ηλεκτρονική πληρωμή διαδρομών μέσω του site μας ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ σε εμάς και δεν δύναται να χρησιμοποιηθούν κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Τα στοιχεία αυτά διοχετεύονται απευθείας στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας στην διευθέτηση ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του e-commerce δικτύου που διαθέτει η εν λόγω τράπεζα κι οποία ουσιαστικά διεκπεραιώνει τις όποιες ηλεκτρονικές συναλλαγές γίνονται μέσω του site μας. Με αυτόν τον τρόπο τα στοιχεία καρτών των πελατών προστατεύονται πλήρως από το πιο ισχυρό τραπεζικό ίδρυμα της Ελλάδας και τους αντίστοιχους όρους χρήσης που έχει και διέπουν τέτοιες συναλλαγές τους οποίους έχει υπογράψει η εταιρεία μας.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε το όχημα και τον οδηγό που θα σας παραλάβει και να σας αποστείλουμε νέα στοιχεία οχήματος και οδηγού για την παραλαβή σας.
Τα οχήματα μας είναι πλήρως ασφαλισμένα για αστική ευθύνη επιβατών ή τρίτων.
Όλοι οι οδηγοί μας είναι εμβολιασμένοι και τηρούν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για προστασία από Covid.
Το κάπνισμα κι η χρήση αλκοόλ απαγορεύονται εντός των οχημάτων.